اقامت اسپانیا از طریق کارآفرینی ۲۰۲۰

روش کارآفرینی در کشور اسپانیا از جمله روشهایی است که می‌توان به راحتی از طریق این روش به اقامت اسپانیا دست پیدا کرد، دولت و حکومت کشور اسپانیا اخیرا در تلاش است به وسیله ی این روش سرمایه گذاران مختلفی در سراسر دنیا را جذب کند. کشور اسپانیا یکی از زیباترین کشورهای اروپا به شمار می‌رود که هزینه های زندگی در این کشور نسبتا پایین است. در این مقاله سعی بر این داریم که اخذ اقامت اسپانیا از طریق کارآفرینی را به طور کامل توضیح دهیم.

کشور توسعه یافته ی اسپانیا با عضویت در اتحادیه بین المللی اروپا، کیفیت بسیار مناسب زندگی، دسترسی راحت و بدون دردسر به کشورهای اروپایی، آب و هوایی دل نشین و ویژگی های دیگر، توجه بسیاری از توریست ها و مهاجرین را مخصوصا از کشورهای موجود در قاره آسیا و همچنین آفریقا به خود جلب نموده است.

هم اکنون یکی از روش های مهاجرت به کشور اسپانیا، کارآفرینی در اسپانیا است. اخذ اقامت این کشور از طریق کارآفرینی در اسپانیا اخیرا مورد توجه تعداد زیادی از مهاجرین مانند سرمایه گذاران مختلف و ایجاد کسب و کار در کشور اسپانیا قرار گرفته است. با وجود شرایط مناسب و نیاز به سرمایه اندک برای ثبت شرکت در کشور اسپانیا و آغاز کسب و کاری جدید و مدرن در این کشور این راه مهاجرتی بسیار پرطرفدار است.

ناگفته نماند که اخذ این نوع اقامت نیاز به تخصص و آگاهی بسیار زیادی دارد، پس قبل از هر گونه اقدامی با مشاورین ما تماس بگیرید ۰۰۳۴۶۶۰۶۸۷۷۶۳

شرایط اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در اسپانیا ۲۰۲۰

هم اکنون روش های متفاوت  مناسبی برای کارآفرینی در اسپانیا موجود است که شخص کارآفرین با استفاده از این روش ها به راحتی می تواند کسب و کار خود را در کشور اسپانیا رونق دهد. به طور کل اشخاصی که متقاضی کارآفرینی در اسپانیا می‌باشند باید ویزای کارآفرینی این کشور را کسب کنند. برای کارآفرینی در کشور اسپانیا این اشخاص می توانند یا به صورت شخصی و انفرادی کسب و کار خود را تاسیس و رونق دهند که به صورت معمول با ثبت یک شرکت آغاز می‌گردد و یا می توانند با مشارکت در یک کسب و کار با افراد دیگر کار خود را آغاز نمایند. ناگفته نماند اشخاصی که متقاضی کارآفرینی در اسپانیا می‌باشند باید یکی از موارد زیر را دارا باشند تا به عنوان یک کارآفرین نام برده شوند:

برای اطلاعات بیشتر مشاورین ما تماس بگیرید ۰۰۳۴۶۶۰۶۸۷۷۶۳

-ایده و پروژه ی این اشخاص باید طوری باشد که باعث ایجاد اشتغال در کشور اسپانیا شود.

-ایده ی این اشخاص باید در راستای قوانین کشور اسپانیا باشد و همچنین موجب پیشرفت اقتصاد این کشور شود و در نهایت منجر به تولید خدمات و یا کالای جدید در اسپانیا شود.

-ایده و پروژه اشخاص متقاضی اقامت کارآفرینی اسپانیا اگر موجب ایجاد فرصت های مختلف سرمایه گذاری شود در این کشور توسعه یافته با توجه به برنامه های حمایتی دولت و کشور اسپانیا برای جذب سرمایه گذار از موارد بسیار مهم و با اهمیت و قابل توجه خواهند بود.

-ایده و پروژه ی این اشخاص اگر مورد تایید سازمان و ارگان معتبر و قانونی در کشور اسپانیا باشد و یا اگر به ثبت یک طرح جدید و یا ایجاد یک اختراع منجر شود این ایده ها مورد استقبال مقامات و مسئولین اسپانیایی قرار می‌گیرد.

-در اخذ اقامت کارآفرینی اسپانیا پروژه‌ای که ارائه می‌شود باید در جهت منافع عمومی و اقتصادی کشور توسعه یافته ی اسپانیا باشد.

طرح و ایده ی کسب و کار شما باید شامل یکی از موارد زیر باشد:

-ایجاد اشتغال در کشور اسپانیا: ایده و پروژه ی کسب و کار شما باید در اسپانیا ایجاد اشتغال کند.

-تولید محصولات و یا خدماتی جدید: که در آن به توسعه اقتصادی کشور اسپانیا کمک کند.

-طرح کارآفرینی: که بتواند فرصت های سرمایه گذاری در کشور اسپانیا را ایجاد کند.

-اگر شما طرحی دارید که به وسیله ی آن ثبت اختراع انجام داده اید و امکان تولید طرح مذکور را در کشور اسپانیا دارید شانس بیشتری برای گرفتن اقامت اسپانیا خواهید داشت.

برای اطلاعات بیشتر مشاورین ما تماس بگیرید ۰۰۳۴۶۶۰۶۸۷۷۶۳

شرایط اخذ اقامت کارآفرینی در اسپانیا

-اقامت کارآفرینی در اسپانیا یک ساله و قابل تمدید است.

-متقاضی ویزای کارآفرینی کشور اسپانیا باید شرایط زیر را داشته باشد:

-درخواست متقاضی از کشور های غیر از اتحادیه اروپا

-داشتن حداقل ۱۸ سال سن

-نداشتن سو پیشینه

-داشتن منابع مالی مناسب برای راه اندازی طرح پیشنهادی خود

-اثبات توانایی مالی برای پرداخت هزینه های زندگی در کشور اسپانیا برای خود و خانواده تا زمان راه اندازی کسب وکار مذکور.

 این مبلغ و توانایی مالی برای سرپرست خانواده حدود ۲۲۰۰ یورو ماهیانه و برای اعضای خانواده نیر حدود ۵۵۰ یورو به صورت ماهیانه است.

مزایای اقامت اسپانیا از طریق کارآفرینی

-انعطاف پذیری و سازگاری بخش های مختلف اقتصادی این کشور توسعه یافته برای پذیرش افراد سرمایه گذار از سراسر دنیا

-کشور اسپانیا دارای شبکه توسعه زیرساختی بسیار قوی در زمینه های مختلف سرمایه گذاری می‌باشد

– اقتصادی متنوع و مناسب که از شرکت های بزرگ بین المللی به طور ویژه ای حمایت می‌کند

-در راستای بهبود وضعیت و توانایی مالی شرکت ها حمایت های بسیاری صورت میگیرد.

-یکی از مهم ترین بخش های گردشگری در حوزه ی اروپا

– کیفیت زندگی بسیار بالا

برای اطلاعات بیشتر مشاورین ما تماس بگیرید ۰۰۳۴۶۶۰۶۸۷۷۶۳

 

 

مطالب مرتبط :

مطالب مرتبط

 

 

 


چت آنلاین در واتساپ