خرید اقساطی ملک در استانبول ترکیه

خرید اقساطی ملک در ترکیه کمک شایانی به متقاضیان اخذ اقامت و مهاجرت به کشور ترکیه می‌کند.هم اکنون پرداخت هزینه ی اجاره بهاء برای افرادی که در شهرهای بزرگ سکونت دارند دشوار شده است و از نظر مالی و همچنین اقتصادی هزینه های سرسام آوری را به خانواده ها تحمیل می‌کند. اغلب مستاجرین به دنبال روشی هستند بتوانند به سرعت به جای پرداخت هزینه های اجاره، خانه ای را در کشور ترکیه به صورت قسطی خریداری کنند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید ملک با شماره ی ۰۰۹۰۵۳۸۰۳۰۰۳۷۰ تماس بگیرید.

به خصوص افرادی که در قشر متوسط جامعه قرار دارند با درآمد متوسط و معقول می‌توانند به راحتی نسبت به خرید اقساطی ملک در استانبول اقدام کنند. بسیاری از هم وطنان ایرانی که تمایل به خرید ملک در ترکیه دارند تصمیم دارند که با توجه به سرمایه ای که در اختیار دارند در کشور ترکیه اقدام به خرید ملک نمایند و در آخر اقامت ترکیه را کسب کنند.

باید بدانید که با خرید اقساطی ملک در استانبول با هزینه ی پایین از ۲۵۰۰۰۰ دلار شما نمی‌توانید نسبت به اخذ شهروندی و اقامت ترکیه در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق خرید ملک در این کشور اقدام کنید.

افرادی که قصد اخذ اقامت ترکیه و مهاجرت به این کشور را دارند ترجیح می دهند به جای اجاره خانه در استانبول ترکیه نسبت به خرید ملک با توجه به بودجه ای که دارند اقدام نمایند. شهر استانبول به علت دارا بودن امکانات بسیار زیاد اولین گزینه اتباع خارجی و متقاضیان اخذ اقامت و به خصوص ایرانیان در چند سال گذشته بوده است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید ملک با شماره ی ۰۰۹۰۵۳۸۰۳۰۰۳۷۰ تماس بگیرید.

فرآیند و شرایط خرید اقساطی ملک در ترکیه

شما با خرید ملک در ترکیه به راحتی می‌توانید اقدام به دریافت اقامت ترکیه و در نهایت اخذ پاسپورت ترکیه نمایید. فرآیند خرید اقساطی ملک در ترکیه به این صورت است که در مرحله ی اول باید بخشی از مبلغ و هزینه ی ملک را به صورت نقدی پرداخت کنید که این هزینه بسته به نوع پروژه مسکونی در کشور ترکیه و شرکت فروشنده ملک متفاوت خواهد بود. بعد از پرداخت هزینه ی اولیه، مابقی قیمت ملک برای خریدار محترم قسط ‌بندی خواهد شد که این مورد نیز بسته به شرایط دارای مبالغ متفاوت است. زمان پرداخت اقساط ملک نیز معمولا بین ۲ الی ۱۰ سال متغیر است.

با توجه به این اطلاعات قبل از اینکه اقدام به خرید ملک کنید باید در رابطه با کلیه این موارد با فروشنده ی ملک به توافق رسید. مساله ی مهمی که در خرید اقساطی ملک در ترکیه باید به خوبی به آن دقت کنید میزان نرخ بهره‌ای است که به آن ملک در ترکیه تعلق می‌گیرد. این نرخ بهره ی مذکور معمولا از نرخ بهره وام در کشور ترکیه کمتر است و در قرارداد بین طرفین هم ذکر می‌شود. یکی از مزایای بزرگ خرید اقساطی ملک در ترکیه این است که نیاز به هیچ نوع ضمانت نامه یا اثبات درآمد برای خرید ملک اقساطی در ترکیه لازم نیست. در صورتی که پرداخت اقساط ملک در ترکیه در مدت زمان یک سال یا کمتر انجام شود به هیچ عنوان شامل بهره نخواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر و خرید ملک با شماره ی ۰۰۹۰۵۳۸۰۳۰۰۳۷۰ تماس بگیرید.

خرید اقساطی ملک در ترکیه از شرکت ها

در این روش شرکت های ساختمانی که کار ساخت و ساز پروژه های مختلف در کشور ترکیه را انجام می دهند، واحدهای مسکونی خود را به صورت پیش فروش در اختیار خریداران قرار می‌دهند. اغلب این شرکت ها پروژه های به اتمام رسیده ای در آرشیو خود دارند که شما می‌توانید آن ها را به صورت اقساطی بخرید.

برای اطلاعات بیشتر و خرید ملک با شماره ی ۰۰۹۰۵۳۸۰۳۰۰۳۷۰ تماس بگیرید.

مزایای خرید ملک اقساطی در ترکیه

خرید ملک در ترکیه با هدف اخذ اقامت ترکیه و در آخر اخذ پاسپورت و شهروندی این کشور انجام می‌شود. شهروندان ومتقاضیان از کشورهای مختلف در سراسر دنیا طی سال های اخیر اقدام به خرید ملک در کشور ترکیه کرده‌اند، به همین دلیل حجم خرید ملک در کشور ترکیه افزایش چشم گیری پیدا کرده است. متقاضیان با اهداف متنوعی از جمله زندگی در کشور ترکیه، گذراندن تعطیلات در ملک شخصی خود و همچنین سرمایه‌گذاری اقدام به خرید ملک در ترکیه کردند. خرید ملک در ترکیه مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره کردیم.

برای اطلاعات بیشتر و خرید ملک با شماره ی ۰۰۹۰۵۳۸۰۳۰۰۳۷۰تماس بگیرید.

-ارزش خرید

با توجه به شرایط بازار املاک در کشور ترکیه بسیاری از متقاضیان خارج از ترکیه خرید ملک در این کشور را به عنوان یک سرمایه‌گذاری مناسب و با ارزش تلقی می‌کنند. هم اکنون ارزش خرید ملک در کشور ترکیه نسبت به ارزش خرید ملک در کشور ایران بسیار بالاتر بوده و این امکان وجود دارد تا با صرف هزینه‌ ی کم، نسبت به خریداری بهترین املاک در بهترین شهرهای ترکیه اقدام نمود.

-تنوع املاک

برای خرید ملک در ترکیه گزینه‌های مختلفی پیش روی شما وجود که با هر سبک و سلیقه‌ای هماهنگی دارد. در کشور ترکیه امکان خرید انواع املاک مانند آپارتمان یک‌ خوابه، ویلاهای بزرگ و… وجود دارد. تنوع در قیمت املاک هم باعث شده خریداران اختیار بیشتری در خرید ملک داشته باشند و این امکان را دارید که با بودجه‌های مختلف نسبت به خرید ملک در ترکیه اقدام نمایید.

برای اطلاعات بیشتر و خرید ملک با شماره ی ۰۰۹۰۵۳۸۰۳۰۰۳۷۰تماس بگیرید.

-گرفتن اقامت و شهروندی کشور ترکیه

بدون شک بهترین و همچنین مهم ترین مزیت خرید ملک در ترکیه چیزی نیست جز امکان اخذ اقامت و شهروندی ترکیه با کم ترین دردسر. بر اساس قوانین کشور ترکیه، متقاضیان سایر کشورها این امکان را دارند تا با خرید ملک در ترکیه نسبت به اخذ اقامت و شهروندی این کشور توسعه یافته اقدام کنند.

از دیگر ویژگی ها و مزایای خرید ملک در ترکیه، خرید اقساطی ملک است. اگر برای خرید ملک مورد نظر خود در کشور ترکیه بودجه و هزینه ی کافی ندارید یا اگر قصد ندارید که تمام سرمایه خود را صرف خرید ملک در این کشور کنید، برای شما این امکان وجود دارد تا از گزینه خرید اقساطی ملک در ترکیه استفاده کنید. به علاوه این شرایط باید به هزینه‌های مناسب زندگی در کشور ترکیه، آب‌وهوای مطلوب و مناسب این کشور، امکان مالکیت کامل و معافیت‌های مالیاتی در کشور ترکیه به عنوان دیگر مزایای خرید ملک در ترکیه اشاره اضافه شود.

برای اطلاعات بیشتر و خرید ملک با شماره ی ۰۰۹۰۵۳۸۰۳۰۰۳۷۰ تماس بگیرید.

دقت داشته باشید گاهی اوقات پیش می‌آید که یک پیمانکار ساختمانی در طول ساخت‌وساز دچار مشکلات مالی شده و مجبور به فروش ملک با قیمت پایین‌تر از حد معمول می‌شود. بنابراین در صورتی که قصد خرید ملک در ترکیه داشته باشید می‌توانید از این فرصت‌های استثنایی استفاده نمایید.

 

-گرفتن شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک

گفته شد که با خرید ملک در ترکیه می‌توانید حق شهروندی این کشور را اخذ کنید. گرفتن حق شهروندی ترکیه این امکان را به شما خواهد داد تا به صورت آزادانه در این کشور به کار، زندگی و تحصیل بپردازید. ضمن این که با گرفتن پاسپورت این کشور شرایط سفر به نقاط مختلف جهان برای شما راحت‌تر خواهد شد زیرا ارزش و اعتبار پاسپورت ترکیه بالاتر از ارزش پاسپورت کشورمان است. ضمن این که امکان پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا در آینده‌ای نزدیک وجود دارد که در آن صورت، حق شهروندی و پاسپورت این کشور ارزش بسیار بیشتری نیز پیدا خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید ملک با شماره ی ۰۰۹۰۵۳۸۰۳۰۰۳۷۰ تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط :

مطالب مرتبط

 


چت آنلاین در واتساپ